Toate produsele cumpărate prin intermediul site-ului mypos.ro beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor, termenul garanției fiind specificat în detaliile produsului.

Produsele comercializate pe site-ul mypos.ro sunt noi, în ambalaje originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Pentru a beneficia în cel mai scurt timp de garanție vă rugăm să urmați următorii pași:

Pas 1. Completarea Formularului service/garanție direct din contul dvs. de pe site-ul mypos.ro la "Service/Garanție" sau prezentarea personală în vederea predării produsului Departamentului de Garanție și Retururi la punctul de lucru al SOLUTIONS CENTER SRL din Constanta, Str. Ion Adam, Nr. 22, Cod Postal 900620.
Vă rugăm să descrieți pe formular cât mai detaliat defecțiunile observate.

Pas 2. Printați Formularul service/garanție, semnați-l și stampilați în original, în vederea introducerii acestuia în coletul cu produsul(ele) ce va(vor) fi trimis(e) la service/garanție. 

Pas 3. Așteptați să fiți contactat telefonic de Departamentul Garanții și Retururi din cadrul SOLUTIONS CENTER SRL în maxim 24 de ore pentru a vă asista pe parcursul trimiterii produsului la service/garanție.

Pas 4. Coletul se va expedia numai dupa ce ați fost informat de către Departamentul de Garanții și Retururi despre modalitatea de rezolvare si transport.
În 24 de ore după ce ați fost contactat de unul din operatorii noștrii, FAN Courier Express SRL -curier agreat de SOLUTIONS CENTER SRL, va veni la adresa indicată de dumneavoastră în Formularul de service/garanție pentru a ridica produsul defect.

Costul transportului pentru retururi de produse în baza certificatului de garanție (30 lei), de la dvs. catre SOLUTIONS CENTER SRL, va fi suportat:
  1. de firma noastră în cazul în care produsele sunt defecte;
  2. de cumpărător, în cazul în care se constată că produsele sunt funcționale sau deteriorate în urma montării sau utilizării incorecte; cheltuiala în acest caz ajunge la valoarea de 60 RON, sumă ce reprezintă contravaloarea celor 2 transporturi (tur-retur) și care va fi achitată ramburs de către cumpărator.
Coletul cu produsul/ele care se returnează la service/garanție trebuie să conțină obligatoriu documentele:
  • Factura fiscală – copie
  • Certificatul de garanție al produsului – original
  • Formularul service/garanție – original
În cazul în care constatați lipsa certificatului de garanție în coletul cu produsele comandate, îl puteți descărca și printa direct din contul dvs. pe mypos.ro la secțiunea "Istoric tranzacții", "Documente".

Produsul(ele) trebuie sa fie împachetat(e) în ambalaj de carton cu dimensiuni de minim 10cm x 15cm x 8cm , umplut cu hârtie tocată, folie cu bule sau alte materiale protectoare. 

Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asigurați că pe colet vor fi trecute următoarele informații:

Expeditor:

Adresă:
Destinatar: SOLUTIONS CENTER SRL – Dept. Garanție și Retururi
Adresă: Constanța, Str. Ion Adam, Nr. 22, Cod poștal 900620
Număr service/garanție: (nr. Formularului service/garanție)


EXCEPȚII

Nu beneficiază de garanție următoarele:
  1. Produsele din categoria "Componente/Accesorii", dacă nu au fost montate exclusiv în departamentul de service Solutions Center SRL, deoarece montarea lor necesită cunoștințe de service.
  2. Produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate.
  3. Produsele utilizate în condiții inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică asupra produselor, conectarea sau deconectarea de anumite componente în timpul funcționarii echipamentelor.
IMPORTANT

SOLUTIONS CENTER SRL oferă garanție numai în cazul în care produsele au sigiliile de garanție întregi, astfel că vă rugăm să probați produsele înainte de a înlătura sigiliile și foliile protectoare și înainte de a le monta.

Produsele vor fi reparate sau înlocuite cu aceleași produse și nu pot fi scăzute sau înlocuite cu produse diferite. Ne rezervăm dreptul de a alege varianta cea mai puțin costisitoare de rezolvare a retururilor produselor spre service/garanție.

SOLUTIONS CENTER SRL nu își asumă răspunderea pentru defecțiunile produselor comercializate, survenite ca urmare a folosirii de către dvs. în necunoștință de cauză, ori în condițiile montării necorespunzătoare a produselor. Pentru aceasta vă rugăm să consultați manualele/instrucțiunile de montaj/utilizare aferente fiecărui produs și să accesați secțiunea "Drivere/Manuale" pentru fiecare produs. Pentru a beneficia de garanție, vă rugam sa ne anunțați și să ne trimiteți retur produsul defect în cel mai scurt timp.

Returnarea produsului aflat în garanție către SOLUTIONS CENTER SRL se va face numai împreună cu Formularul service/garanție și folosind serviciile de curierat Fan Courier Express SRL. 

Coletele trimise de către cumpărător, printr-un alt curier și/sau având plata transportului la destinație, vor fi refuzate!

SOLUTIONS CENTER SRL își rezervă dreptul de a nu răspunde pentru:
  • Produsele expediate fără documentele menționate mai sus în colet;
  • Produsele deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare.
Pentru informații nu ezitați să ne contactați la: info@mypos.ro sau telefonic la: 0751 515.517 program de lucru : Luni – Vineri: 09:00 – 18:00.