Produsele comandate se livrează în toate localitățile din România, utilizând metoda de transport și modalitatea de plată care au fost alese de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele sunt ambalate corespunzător, sigilate și sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare.

Situații: 

1. Pentru comenzile ce sunt achitate de cumpărător prin ramburs, expedierea coletului se face în aceeași zi lucrătoare cu primirea comenzii numai dacă aceasta este transmisă până în orele 15:00. 

2. Pentru comenzile ce sunt achitate de cumpărător prin transfer bancar (ordin de plată), expedierea coletului se face în aceeași zi lucrătoare cu primirea comenzii numai dacă confirmarea plății se efectuează până în ora 15.00. 

Pentru ambele situații prezentate mai sus, comenzile efectuate de clienți vineri se livrează luni, cu condiția ca plata sa fie confirmată în aceasi zi până la ora 15.00 în cazul comenzilor platite prin transfer bancar.

Livrarea se face NUMAI prin firma de curierat rapid durată a livrării de 1-2 zile lucrătoare în orașele mari și 2-3 zile lucrătoare pentru orașele mici.

Livrarea prin intermediul FAN COURIER EXPRESS costă: 16 RON* (primul kilogram), apoi se adaugă câte 1.7 RON* pentru fiecare kilogram în plus. Pentru comenzile care depășesc valoarea de 350 RON transportul este GRATUIT!

*Tarifele includ TVA.

Livrarea de la punctele de lucru:

Clienții din Constanța, sunt invitați la punctul de lucru - Str. Ion Adam, Nr. 22, Constanța de Luni – Vineri între orele 12:00 - 17:00, pentru a ridica produsele comandate.


Plata produselor achiziționate se poate face prin:

Plata la livrare - ramburs (valoarea comenzii nu va depăși 5.000,00 lei)

Transfer bancar - ordin de plată

Plata cu cardul bancar

Direct la sediul firmei noastre

Coletele se expediază numai după confirmarea plății pentru comenzile care sunt achitate prin transfer bancar (ordin de plată) în contul SOLUTIONS CENTER SRL.

Important! Costul transportului nu se stornează în cazul returului de produse.


Dreptul de retur în 15 zile calendaristice este valabil atât pentru persoanele fizice cât și pentru persoanele juridice care au achiziționat produse de la mypos.ro, marcă inregistrată a SOLUTIONS CENTER SRL. Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 15 zile calendaristice de la data primirii returului de către mypos.ro.

Pentru a beneficia de returul produselor in 15 zile, trebuie completat Formularul de retur de pe site-ul mypos.ro, cel mai târziu in a 15-a zi calendaristică de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa 15 zile calendaristice nu sunt luate în considerare.

Returul produselor se poate face numai prin serviciul de curierat agreat - Fan Courier Express SRL sau direct la punctul de lucru SOLUTIONS CENTER SRL din Constanta, Str. Ion Adam, nr. 22, Constanța, Cod postal 900620. Produsul/ele trebuie să fie împachetat în ambalaj de carton cu dimensiuni de minim 10cm x 15cm x 8cm, umplut cu hârtie tocată, folie cu bule sau alte materiale protectoare. 

Vor fi refuzate coletele trimise prin alți curieri decât cei recomandați de noi și coletele care sunt ambalate necorespunzător. 

Plata transportului este suportată de catre cumpărător si poate fi efectuată direct la curier sau se va scădea din valoarea sumei ce trebuie rambursată către acesta. Taxa retur transport este de 30 lei. Cheltuielile de transport sunt suportate de către SOLUTIONS CENTER SRL numai în cazul produselor defecte din fabricație sau deteriorate la transport.

Puteți returna produse în următoarele situații:

Produsul livrat nu este conform cu specificațiile de pe site

Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire cu alt produs sau rambursarea integrala a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. 

Produse nefuncționale în primele 24 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări

Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24 de ore de la, respectiv, ridicarea de la sediul SOLUTIONS CENTER SRL sau recepția la domiciliu prin curier - puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.

Produse ce v-au fost livrate greșit

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugam să semnalați cât mai curand acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. 

Renunțarea la cumpărare fără invocarea unui motiv – în termen de maxim 15 zile calendaristice.

Retur produse defecte în perioada de garanție - caz în care vezi pașii de urmat și condițiile ce trebuie respectate la secțiunea "Garanție" din "Termeni și Condiții".

Pentru situatiile descrise mai sus la pozitiile 1, 2 și 3, costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SOLUTIONS CENTER SRL.

Pentru situația descrisă mai sus la poziția 4, costurile de retur privind transportul pentru produs sunt suportate de cumpărător.

În toate cazurile de mai sus, cu excepție poziția 5, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Deteriorarea produselor sau punerea lor într-o stare de nevandabilitate de către cumpărător duce la refuzarea returului.

Pași de urmat în caz de retur

Pas 1. Completarea Formularului de retur direct din contul dvs. de pe site-ul mypos.ro la secțiunea "Retur" sau prezentarea personală în vederea returnării produsului la punctul de lucru al SOLUTIONS CENTER SRL din Constanța, Str. Ion Adam, Nr. 22, Cod Postal 900620.

Cumpărătorul poate opta pentru retur bani sau înlocuire produs. În funcție de opțiunea sa, banii proveniți din stornarea produsului returnat se pot folosi pentru achitarea altui produs (înlocuire produs) sau se pot returna în maxim 15 zile calendaristice de la primirea produsului de catre SOLUTIONS CENTER SRL (retur bani) în contul indicat de cumpărător pe Formularul de retur. 

Pas 2. Printați Formularul de retur, semnați-l și stampilați în original, în vederea introducerii acestuia în coletul cu produsul(ele) ce va fi returnat. 

Pas 3. Așteptați să fiți contactat telefonic de Departamentul Garanții și Retururi din cadrul SOLUTIONS CENTER SRL în maxim 24 de ore pentru a vă asista pe parcursul returnării produsului.

Pas 4. Coletul se va expedia numai după ce ați fost informat de catre Departamentul de Garanții și Retururi despre modalitatea de rezolvare si transport.

Coletul cu produsul(ele) care se returnează trebuie să conțină obligatoriu documentele:

Factura fiscală – copie

Certificatul de garanție al produsului – original

Formularul de retur – original

Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asigurați că pe colet vor fi trecute următoarele informații:

Expeditor:

Adresă: Destinatar: SOLUTIONS CENTER SRL – Dept. Garanție și Retururi

Adresă: Constanța, Str. Ion Adam, Nr. 22, Cod poștal 900620

Număr retur: (nr. Formularului de retur)


EXCEPȚII

Nu se pot returna următoarele categorii de produse decât dacă sunt sigilate:

Licențe software;

Consumabile.

Nu se pot returna produse aflate în următoarele situații:

Produsul a fost adus "la comandă" ("la comandă" este definit ca fiind lista de produse comandată de către cumpărător și care nu se află în stocul uzual al furnizorului SOLUTIONS CENTER SRL, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe cumpărător dacă oricare din produsele comandate nu sunt în stoc la lansarea comenzii dar pot fi aduse "la comandă" și livrate ulterior);

Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat;

Etichetele de identificare de pe produse sunt deteriorate sau lipsesc;

Imprimante/multifuncționale ale căror consumabile au fost desigilate;

Licențele OEM activate (licențele preinstalate pe calculatoare desktop/sisteme touchscreen);

Echipamente de pe care s-au dezinstalat sisteme de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

Echipamente hardware care au fost utilizate.

IMPORTANT

În cazul în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea/refuzul returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului pentru readucerea lui la stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand, sumă ce va fi comunicată cumparătorului după evaluarea prejudiciilor aduse. Acestă clauză se aplică conform O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse de pe site-ul mypos.ro folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza returul în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul din motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără documentele: copie factură, certificat de garanție și formularul de retur, sau a expediat prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Produsele se vor returna în maxim 15 zile calendaristice la adresa:

SOLUTIONS CENTER SRL (mypos.ro)

Romania, Constanța, Str. Ion Adam, nr. 22, Cod poștal 900620

Pentru informații nu ezitați să ne contactati la: info@mypos.ro sau telefonic la: 0751 515.517 program de lucru : Luni – Vineri: 09:00 – 17:00.