MYPOS.RO ESTE MARCĂ ÎNREGISTRATĂ A SOCIETĂȚII COMERCIALE SOLUTIONS CENTER SRL
(nr. înregistrare: 121341)


I. DATELE FIRMEI
SOLUTIONS CENTER SRL
 
CONSTANȚA
Strada Ion Adam, Nr. 22, CONSTANȚA, 900620 (punct de lucru)


 
 
Cod Unic de Inregistrare:     RO17007933
Nr. înreg. O.R.C.:                 J13/8540/2004
IBAN:                                  RO03-BITR-0014-1007-5047-RO01
Capital social:                       20.000 RON
Banca:                                 Veneto  Banca Constanta

II. CONDIȚII DE UTILIZARE

1. Conținut site și copyright

Utilizarea site-ului:

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor și serviciilor prezentate pe site-ul mypos.ro implică acceptarea acestor termeni și condiții.
Înregistrarea ca utilizator al acestui site, reprezintă acordul dumneavoastră implicit privind primirea mesajelor electronice legate de produsele comercializate.

Schimbarea termenilor și condițiilor:

SOLUTIONS CENTER SRL își rezervă dreptul să facă modificări, actualizări privind termenii și condițiile, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor. Continuarea folosirii site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate.

SOLUTIONS CENTER SRL își rezervă dreptul de a-și selecta clienții.

Drepturi de autor:

Conținutul site-ului mypos.ro (texte, fotografii digitale, simboluri grafice, date tehnice, alte informații) este proprietatea SOLUTIONS CENTER SRL și este apărată de legea pentru protecția drepturilor de autor. 
Folosirea fără acordul SOLUTIONS CENTER SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește în conformitate cu legile în vigoare (acoperirea în totalitate a prejudiciului plus daune interese).

În cazul în care întâlniți încălcări ale prevederilor de mai sus, vă rugăm să ne contactați la următoarea adresă de e-mail: info@mypos.ro

Corectarea informațiilor eronate:

Ne rezervăm dreptul de a corecta eventuale omisiuni, erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de dactilografiere, lipsă de acuratețe sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil.
Ne declinăm răspunderea pentru orice situație care poate apărea din cauza unor erori de software sau defecțiuni tehnice apărute la server.

Conformitate:

Toate produsele comercializate de SOLUTIONS CENTER SRL prin site-ul mypos.ro sunt în conformitate cu legile în vigoare și corespund normelor și standardelor pentru care au fost create.

Proprietate intelectuală:

SOLUTIONS CENTER SRL comercializează numai produse originale și cu drepturi de autor și respectă toate obligațiile care decurg din legislația în vigoare cu privire la propietatea intelectuală, astfel încât niciun produs comercializat de magazinul nostru online mypos.ro nu este contrafăcut sau piratat.

Conciliere Amiabilă

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu consultantul nostru pe astfel de probleme, Magda Marinescu, la numarul de telefon 0751.515.517 sau la următoarea adresă de e-mail: magda.marinescu@sol-center.ro.

2. Fraudă

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului mypos.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul mypos.ro, va fi considerată tentativă de fraudare a sistemelor mypos.ro și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt.

3. Litigii

Orice litigiu apărut între Clienți și SOLUTIONS CENTER S.R.L. va fi rezolvată pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din Constanța, România.

4. Dispoziții finale

mypos.ro își rezervă dreptul de a efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări asupra site-ului mypos.ro, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens.

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

III. CONFIDENȚIALITATE

În conformitate cu prevederile Legii 677/2001, SOLUTIONS CENTER SRL prelucrează date cu caracter personal, cu respectarea principiilor menționate în continuare, în scopuri legitime. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează cu respectarea cerințelor legale și în condiții care să asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate.

SOLUTIONS CENTER SRL este operator prelucrare date cu caracter personal înregistrat la A.N.S.P.D.C.P. sub nr. 22736.

Prelucrarea datelor cu caracter personal se face cu respectarea următoarelor principii:
  • Notificarea. Operatorul de date cu caracter personal este notificat la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;
  • Legalitatea. Prelucrarea datelor cu caracter personal se face în temeiul și în conformitate cu prevederile legale;
  • Scopul bine-determinat. Orice prelucrare de date cu caracter personal se face în scopuri bine determinate, explicite și legitime, adecvate, pertinente și neexcesive prin raportare la scopul în care sunt colectate și ulterior prelucrate;
  • Confidențialitatea. Persoanele care prelucrează, în numele unei instituții, date cu caracter personal au prevăzut în contractul de muncă și în fișa postului o clauză de confidențialitate;
  • Consimțământul persoanei vizate. Orice prelucrare de date cu caracter personal, cu excepția prelucrărilor care vizează date din categoriile strict menționate în Legea 677/2001, poate fi efectuată numai dacă persoana vizată și-a dat consimțămantul în mod expres și neechivoc pentru acea prelucrare;
  • Informarea. Informarea persoanelor se face de către instituția care prelucrează datele personale ale persoanei vizate;
  • Protejarea persoanelor vizate. Persoanele vizate au dreptul de acces la datele care sunt prelucrate, de a interveni asupra acestora, de opoziție și de a nu fi supus unei decizii individuale, precum și dreptul de a se adresa Autoritații Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanței de judecată pentru apărarea oricăror drepturi garantate de lege, care le-au fost încălcate;
  • Securitatea. Măsurile de securitate a datelor cu caracter personal sunt stabilite astfel încât să asigure un nivel adecvat de securitate a datelor cu caracter personal procesate.
SOLUTIONS CENTER SRL se angajează să folosească datele clienților exclusiv pentru scopul pentru care au fost introduse (efectuarea de comenzi online), informări comerciale despre produsele comercializate în magazinul nostru online. Ne obligăm să nu transmitem datele personale către terți și să respectăm confidențialitatea datelor. SOLUTIONS CENTER SRL nu încurajează SPAM-ul, nu facem schimb de adrese de e-mail obținute prin intermediul acestui site, nu divulgăm adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane, nu furnizăm adresa dumneavoastră către terți.

Notă de informare privind protecția datelor personale

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice S.C. SOLUTIONS CENTER S.R.L. are obligația de a administra numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră sau o altă persoană și în condiții de maximă securitate. Scopul solicitării și colectării datelor cu caracter personal este de a opera și livra comenzile efectuate de dumneavoastră online.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție și editare a datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale precum și dreptul de a vă adresa justiției sau să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru a beneficia de aceste drepturi, vă rugăm sa ne trimiteți o cerere scrisă prin poștă sau curier rapid pe adresa societății noastre SOLUTIONS CENTER SRL:Constanța, Str. Ion Adam, nr. 22, Cod postal 900620.

Dreptul de a va modifica și șterge datele deținute de mypos.ro

mypos.ro conferă dreptul utilizatorului de a modifica/edita datele de contact înregistrate sau de a vă dezabona de la serviciul de newsletter. De asemenea aveți dreptul să ne solicitați ștergerea datelor dumneavoastră oricând fără a motiva decizia aleasă.

Securitatea datelor

Pentru confidențialitatea și securitatea datelor dumneavoastră, înregistrarea și autentificarea pe mypos.ro implică introducerea unei parole. 

Feedback

mypos.ro oferă posibilitatea de a trimite comentarii, întrebări și sugestii sau de a propune produse. Toate datele trimise de către dumneavoastră în aceste scopuri vor fi folosite ținând cont de confidențialitatea și securitatea datelor dumneavoastră.

Modificări ale politicii de confidențialitate

Dacă considerăm că este necesară o schimbare a regulilor de confidențialitate, vom publica respectivele modificări în această pagină pentru a vă informa cu privire la tipurile de informații pe care le colectăm și modul în care le utilizăm. Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate vă rugăm sa ne contactați la telefon/fax: 0751 515.517/0241 515.518, e-mail: info@mypos.ro sau prin poștă la adresa punctului de lucru SOLUTIONS CENTER SRL din Constanța, Str. Ion Adam, Nr. 22, Cod poștal 900620. 
De asemenea, pentru mai multe detalii şi informații sau pentru a reclama nerespectarea drepturilor garantate de Legea nr. 677/2001 vă puteți adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau/și instanțelor de judecată.

IV. CUM CUMPĂR? 

Comanda online:
  • Pentru a efectua o comandă prin intermediul magazinului nostru este necesar sa vă Înregistrați, folosind o adresă de e-mail validă.
  • Alegeți produsul dorit și apoi faceți click pe butonul "Adaugă în coș". Dacă vă aflați în secțiunea catalogului puteți alternativ să trageți (drag & drop) de poza produsului în zona "Coș cumpărături" (dreapta). Produsul dorit va ajunge în coș.
  • Pentru vizualizarea produselor alese și modificarea cantităților faceți click pe "Vezi produse coș".
  • Aveți posibilitatea să vizualizați istoricul comenzilor efectuate în secțiunea "Istoric tranzacții".
  • Aveți posibilitatea să salvați coșurile de cumpărături și să le încărcați ulterior, din secțiunea "Coșuri salvate".
  • Aveți opțiunea înainte de finalizarea comenzii, să completați o altă adresă de livrare, diferită de cea definită în cont.
Comanda la sediu:

Comenzile la sediul SOLUTIONS CENTER SRL se pot plasa oricând în timpul programului de lucru, Luni – Vineri între orele 09:00 – 18:00.

Disponibilitate produse:
  • Stoc: "În stoc" - produsul se află în stocul fizic al magazinului și poate fi achiziționat/livrat în maxim 24 ore.
  • Stoc: "Stoc limitat" - produsul se află în stocul fizic al magazinului, în cantitate mai mică de 5 unități.
  • Stoc: "Livrare în 48 ore" - produsul se află în stoc la furnizor și poate fi livrat în 48 de ore (două zile lucrătoare, pentru comenzile date până în ora 15:00), în limita stocului fizic al furnizorului.
  • Stoc: "Stoc furnizor extern livrare în 10 zile" - produsul se află în stoc la furnizor extern și poate fi livrat în aproximativ 10 zile lucrătoare în limita stocului fizic al furnizorului. Pentru acest produs se poate cere achitarea unui avans de 35%.
  • Intrare în stoc zi.lună.an - produsul nu se află în stocul fizic al magazinului, dar va intra în stoc la data specificată.
  • Stoc: "Sunați" - vă rugăm să ne contactați pentru a afla stocul și termenul de livrare.
În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu "Termenii și condițiile" site-ului mypos.ro.

V. CUM PLĂTESC?

mypos.ro  vă oferă patru modalități de plată:
  1. Plata la livrare - ramburs (valoarea comenzii nu va depăși 5.000,00 lei)
  2. Transfer bancar - ordin de plată
  3. Plata cu cardul bancar
  4. Direct la sediul firmei noastre
1. Plata la livrare – Ramburs

Comanda se achită reprezentantului firmei de curierat rapid FAN COURIER EXPRESS SRL în momentul livrării coletului. Este denumită plata ramburs. Plata se face în Lei și reprezintă contravaloarea produselor comandate, inclusiv plata transportului.

2. Transfer bancar - Ordin de Plată

Plata prin ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de SOLUTIONS CENTER SRL după confirmarea telefonică a comenzii cu un consultant de vânzări mypos.ro. Originalul facturii îl veți regăsi în colet cu produsul comandat.

Livrarea mărfii se face după confirmarea plății în contul de mai jos a proformei emise: 

Nume firmă:                   SOLUTIONS CENTER SRL 
Cont lei:                           IBAN RO03-BITR-0014-1007-5047-RO01 
Banca:                     VENETO BANCA  CONSTANȚA
Cod unic înregistrare:   RO17007933

Plata se face în Lei și reprezintă contravaloarea produselor comandate, inclusiv plata transportului.

3. Plata cu cardul bancar prin PayU (www.payu.ro)

Puteți efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să furnizați codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnatura dumeaneavoastră (in funcție de card, pot lipsi). Indiferent de valuta pe care o aveți in cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră. 

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele GECAD ePAYMENT. MyPOS.ro nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră. Plata se face în Lei și reprezintă contravaloarea produselor comandate, inclusiv plata transportului.

4. Plata direct la unul din sediile firmei noastre

Clienții din CONSTANȚA, sunt invitați la punctul de lucru - Str. Ion Adam, Nr. 22), între orele 12:00 - 17:00 (Luni - Vineri), pentru a ridica produsele.
Plata se face în Lei și reprezintă contravaloarea produselor comandate.
 
 
 

VI. LIVRARE

Produsele comandate se livrează în toate localitățile din România, utilizând metoda de transport și modalitatea de plată care au fost alese de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele sunt ambalate corespunzător, sigilate și sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare.

Situații: 

1. Pentru comenzile ce sunt achitate de cumpărător prin ramburs, expedierea coletului se face în aceeași zi lucrătoare cu primirea comenzii numai dacă aceasta este transmisă până în orele 15:00. 

2. Pentru comenzile ce sunt achitate de cumpărător prin transfer bancar (ordin de plată), expedierea coletului se face în aceeași zi lucrătoare cu primirea comenzii numai dacă confirmarea plății se efectuează până în ora 15.00. 

Pentru ambele situații prezentate mai sus, comenzile efectuate de clienți vineri se livrează luni, cu condiția ca plata sa fie confirmată în aceasi zi până la ora 15.00 în cazul comenzilor platite prin transfer bancar.

Livrarea se face NUMAI prin firma de curierat rapid FAN COURIER EXPRESS - durată a livrării de 1-2 zile lucrătoare în orașele mari și 2-3 zile lucrătoare pentru orașele mici.

Livrarea prin intermediul FAN COURIER EXPRESS costă: 16 RON* (primul kilogram), apoi se adaugă câte 1.7 RON* pentru fiecare kilogram în plus. Pentru comenzile care depășesc valoarea de 350 RON transportul este GRATUIT!
*Tarifele includ TVA.

Clienții din CONSTANȚA, sunt invitați la punctul de lucru - Str. Ion Adam, Nr. 22), între orele 12:00 - 17:00 (Luni - Vineri), pentru a ridica produsele comandate.
 
 
 

Plata produselor achiziționate se poate face prin:ol>
  • Plata la livrare - ramburs (valoarea comenzii nu va depăși 5.000,00 lei)
  • Transfer bancar - ordin de plată
  • Plata cu cardul bancar
  • Direct la sediul firmei noastre
Coletele se expediază numai după confirmarea plații pentru comenzile care sunt achitate prin transfer bancar (ordin de plată) în contul SOLUTIONS CENTER SRL.

Important! Costul transportului nu se stornează în cazul returului de produse.

VII. GARANȚIE

Toate produsele cumpărate prin intermediul site-ului mypos.ro beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor, termenul garanției fiind specificat în detaliile produsului.

Produsele comercializate pe site-ul mypos.ro sunt noi, în ambalaje originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Pentru a beneficia în cel mai scurt timp de garanție vă rugăm să urmați următorii pași:

Pas 1. Completarea Formularului service/garanție direct din contul dvs. de pe site-ul mypos.ro la "Service/Garanție" sau prezentarea personală în vederea predării produsului Departamentului de Garanție și Retururi la punctul de lucru al SOLUTIONS CENTER SRL din Constanta, Str. Ion Adam, Nr. 22, Cod Postal 900620.
Vă rugăm să descrieți pe formular cât mai detaliat defecțiunile observate.

Pas 2. Printați Formularul service/garanție, semnați-l și stampilați în original, în vederea introducerii acestuia în coletul cu produsul(ele) ce va(vor) fi trimis(e) la service/garanție. 

Pas 3. Așteptați să fiți contactat telefonic de Departamentul Garanții și Retururi din cadrul SOLUTIONS CENTER SRL în maxim 24 de ore pentru a vă asista pe parcursul trimiterii produsului la service/garanție.

Pas 4. Coletul se va expedia numai dupa ce ați fost informat de către Departamentul de Garanții și Retururi despre modalitatea de rezolvare si transport.
În 24 de ore după ce ați fost contactat de unul din operatorii noștrii, FAN Courier Express SRL -curier agreat de SOLUTIONS CENTER SRL, va veni la adresa indicată de dumneavoastră în Formularul de service/garanție pentru a ridica produsul defect.

Costul transportului pentru retururi de produse în baza certificatului de garanție (30 lei), de la dvs. catre SOLUTIONS CENTER SRL, va fi suportat:
  1. de firma noastră în cazul în care produsele sunt defecte;
  2. de cumpărător, în cazul în care se constată că produsele sunt funcționale sau deteriorate în urma montării sau utilizării incorecte; cheltuiala în acest caz ajunge la valoarea de 60 RON, sumă ce reprezintă contravaloarea celor 2 transporturi (tur-retur) și care va fi achitată ramburs de către cumpărator.
Coletul cu produsul/ele care se returnează la service/garanție trebuie să conțină obligatoriu documentele:
  • Factura fiscală – copie
  • Certificatul de garanție al produsului – original
  • Formularul service/garanție – original
În cazul în care constatați lipsa certificatului de garanție în coletul cu produsele comandate, îl puteți descărca și printa direct din contul dvs. pe mypos.ro la secțiunea "Istoric tranzacții", "Documente".

Produsul(ele) trebuie sa fie împachetat(e) în ambalaj de carton cu dimensiuni de minim 10cm x 15cm x 8cm , umplut cu hârtie tocată, folie cu bule sau alte materiale protectoare. 

Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asigurați că pe colet vor fi trecute următoarele informații:

Expeditor:

Adresă:
Destinatar: SOLUTIONS CENTER SRL – Dept. Garanție și Retururi
Adresă: Constanța, Str. Ion Adam, Nr. 22, Cod poștal 900620
Număr service/garanție: (nr. Formularului service/garanție)


EXCEPȚII

Nu beneficiază de garanție următoarele:
  1. Produsele din categoria "Componente/Accesorii", dacă nu au fost montate exclusiv în departamentul de service Solutions Center SRL, deoarece montarea lor necesită cunoștințe de service.
  2. Produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate.
  3. Produsele utilizate în condiții inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică asupra produselor, conectarea sau deconectarea de anumite componente în timpul funcționarii echipamentelor.
IMPORTANT

SOLUTIONS CENTER SRL oferă garanție numai în cazul în care produsele au sigiliile de garanție întregi, astfel că vă rugăm să probați produsele înainte de a înlătura sigiliile și foliile protectoare și înainte de a le monta.


Produsele vor fi reparate sau înlocuite cu aceleași produse și nu pot fi scăzute sau înlocuite cu produse diferite. Ne rezervăm dreptul de a alege varianta cea mai puțin costisitoare de rezolvare a retururilor produselor spre service/garanție.

SOLUTIONS CENTER SRL nu își asumă răspunderea pentru defecțiunile produselor comercializate, survenite ca urmare a folosirii de către dvs. în necunoștință de cauză, ori în condițiile montării necorespunzătoare a produselor. Pentru aceasta vă rugăm să consultați manualele/instrucțiunile de montaj/utilizare aferente fiecărui produs și să accesați secțiunea "Drivere/Manuale" pentru fiecare produs. Pentru a beneficia de garanție, vă rugam sa ne anunțați și să ne trimiteți retur produsul defect în cel mai scurt timp.

Returnarea produsului aflat în garanție către SOLUTIONS CENTER SRL se va face numai împreună cu Formularul service/garanție și folosind serviciile de curierat Fan Courier Express SRL. 

Coletele trimise de către cumpărător, printr-un alt curier și/sau având plata transportului la destinație, vor fi refuzate!

SOLUTIONS CENTER SRL își rezervă dreptul de a nu răspunde pentru:
  • Produsele expediate fără documentele menționate mai sus în colet;
  • Produsele deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare.
Pentru informații nu ezitați să ne contactați la: info@mypos.ro sau telefonic la: 0751 515.517 (6 linii) program de lucru : Luni – Vineri: 09:00 – 18:00.

VIII. RETUR

Dreptul de retur în 15 zile calendaristice este valabil atât pentru persoanele fizice cât și pentru persoanele juridice care au achiziționat produse de la mypos.ro, marcă inregistrată a SOLUTIONS CENTER SRL. Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 15 zile calendaristice de la data primirii returului de către mypos.ro.

Pentru a beneficia de returul produselor in 15 zile, trebuie completat Formularul de retur de pe site-ul mypos.ro, cel mai târziu in a 15-a zi calendaristică de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa 15 zile calendaristice nu sunt luate în considerare.

Returul produselor se poate face numai prin serviciul de curierat agreat - Fan Courier Express SRL sau direct la punctul de lucru Solutions Center SRL din Constanta, Str. Ion Adam, nr. 22, Constanța, Cod postal 900620. Produsul/ele trebuie să fie împachetat în ambalaj de carton cu dimensiuni de minim 10cm x 15cm x 8cm, umplut cu hârtie tocată, folie cu bule sau alte materiale protectoare. 

Vor fi refuzate coletele trimise prin alți curieri decât cei recomandați de noi și coletele care sunt ambalate necorespunzător. 

Plata transportului este suportată de catre cumpărător si poate fi efectuată direct la curier sau se va scădea din valoarea sumei ce trebuie rambursată către acesta. Taxa retur transport este de 30 lei. Cheltuielile de transport sunt suportate de către SOLUTIONS CENTER SRL numai în cazul produselor defecte din fabricație sau deteriorate la transport.

Puteți returna produse în următoarele situații:
  1. Produsul livrat nu este conform cu specificațiile de pe site
    Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire cu alt produs sau rambursarea integrala a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. 

  2. Produse nefuncționale în primele 24 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări
    Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24 de ore de la, respectiv, ridicarea de la sediul SOLUTIONS CENTER SRL sau recepția la domiciliu prin curier - puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.

  3. Produse ce v-au fost livrate greșit
    Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugam să semnalați cât mai curand acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. 

  4. Renunțarea la cumpărare fără invocarea unui motiv – în termen de maxim 15 zile calendaristice.

  5. Retur produse defecte în perioada de garanție - caz în care vezi pașii de urmat și condițiile ce trebuie respectate la secțiunea "Garanție" din "Termeni și Condiții".
Pentru situatiile descrise mai sus la pozitiile 1, 2 și 3, costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SOLUTIONS CENTER SRL.
Pentru situația descrisă mai sus la poziția 4, costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de cumparator.

În toate cazurile de mai sus, cu excepție poziția 5, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Deteriorarea produselor sau punerea lor într-o stare de nevandabilitate de către cumpărător duce la refuzarea returului.

Pași de urmat în caz de retur

Pas 1.
 Completarea Formularului de retur direct din contul dvs. de pe site-ul mypos.ro la secțiunea "Retur" sau prezentarea personală în vederea returnării produsului la punctul de lucru al SOLUTIONS CENTER SRL din Constanța, Str. Ion Adam, Nr. 22, Cod Postal 900620.

Cumpărătorul poate opta pentru retur bani sau înlocuire produs. În funcție de opțiunea sa, banii proveniți din stornarea produsului returnat se pot folosi pentru achitarea altui produs (înlocuire produs) sau se pot returna în maxim 15 zile calendaristice de la primirea produsului de catre SOLUTIONS CENTER SRL (retur bani) în contul indicat de cumpărător pe Formularul de retur. 

Pas 2. Printați Formularul de retur, semnați-l și stampilați în original, în vederea introducerii acestuia în coletul cu produsul(ele) ce va fi returnat. 

Pas 3. Așteptați să fiți contactat telefonic de Departamentul Garanții și Retururi din cadrul SOLUTIONS CENTER SRL în maxim 24 de ore pentru a vă asista pe parcursul returnării produsului.

Pas 4. Coletul se va expedia numai după ce ați fost informat de catre Departamentul de Garanții și Retururi despre modalitatea de rezolvare si transport.

Coletul cu produsul(ele) care se returnează trebuie să conțină obligatoriu documentele:
  • Factura fiscală – copie
  • Certificatul de garanție al produsului – original
  • Formularul de retur – original
Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asigurați că pe colet vor fi trecute următoarele informații:

Expeditor:

Adresă:
Destinatar: SOLUTIONS CENTER SRL – Dept. Garanție și Retururi
Adresă: Constanța, Str. Ion Adam, Nr. 22, Cod poștal 900620
Număr retur: (nr. Formularului de retur)


EXCEPȚII

Nu se pot returna următoarele categorii de produse decât dacă sunt sigilate:
  1. Licențe software;
  2. Consumabile.
Nu se pot returna produse aflate în următoarele situații:
  1. Produsul a fost adus "la comandă" ("la comandă" este definit ca fiind lista de produse comandată de către cumpărător și care nu se află în stocul uzual al furnizorului SOLUTIONS CENTER SRL, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe cumpărător dacă oricare din produsele comandate nu sunt în stoc la lansarea comenzii dar pot fi aduse "la comandă" și livrate ulterior);
  2. Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat;
  3. Etichetele de identificare de pe produse sunt deteriorate sau lipsesc;
  4. Imprimante/multifuncționale ale căror consumabile au fost desigilate;
  5. Licențele OEM activate (licențele preinstalate pe calculatoare desktop/sisteme touchscreen);
  6. Echipamente de pe care s-au dezinstalat sisteme de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
  7. Echipamente hardware care au fost utilizate.
IMPORTANT

În cazul în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea/refuzul returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului pentru readucerea lui la stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand, sumă ce va fi comunicată cumparătorului după evaluarea prejudiciilor aduse. Acestă clauză se aplică conform O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse de pe site-ul mypos.ro folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza returul în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul din motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără documentele: copie factură, certificat de garanție și formularul de retur, sau a expediat prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Produsele se vor returna în maxim 15 zile calendaristice la adresa:
SOLUTIONS CENTER SRL (mypos.ro)
Romania, Constanța, Str. Ion Adam, nr. 22, Cod poștal 900620

Pentru informații nu ezitați să ne contactati la: info@mypos.ro sau telefonic la: 0751 515.517 program de lucru : Luni – Vineri: 09:00 – 17:00.

În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declară că a luat cunoștință și este întru totul de acord cu "Termenii și condițiile" site-ului mypos.ro.