Restaurant POS

Cloud Manager

Meniul și Planul de Mese sunt la îndemâna ta.

Setarea meselor este mai ușoară ca niciodată, crearea meselor sau deplasarea acestora realizându-se prin drag-and-drop. Creează și editează meniul online în câteva minute, cu o interfață intuitivă.

Management Clienți

Acum poți verifica, într-o singură platformă, informații despre fiecare client care revine în locație pentru a le oferi cele mai bune servicii care îți vor aduce loialitatea acestora.

  • Creează și editați profilurile clienților pentru orice locație.
  • Exportă datele despre clienți.
  • Urmărește vizitele și plățile.
  • Creează carduri cadou pentru toate locațiile.
Management Clienti-3
Inchidere zi-2

Rapoarte Închidere Zi

Indiferent dacă vrei imaginea de ansamblu sau preferi să te concentrezi asupra datelor la un nivel de detaliu, accesează rapoartele de la sfârșitul zilei, care îți oferă o detaliere clară a modului în care se desfășoară afacerea ta.

  • Verifică vânzările pentru fiecare utilizator.
  • Obține informații referitoare la tranzacții.
  • Urmărește sumele pentru fiecare utilizator.
  • Identifică perioadele de vârf.
  • Vezi ce tipuri de plăți preferă clienții tăi.

Raportare Lanț de Restaurante

Managementul unei afaceri cu mai multe locații aduce în fața conducerii o imagine de ansamblu unde este necesară o mai mare atenție pentru detalii. myPOS|Hospitality îți oferă perspectivele de care ai nevoie pentru a lua deciziile corecte.

  • Vezi modul în care se realizează tranzacții în locațiile individuale.
  • Planifică pentru perioade de vârf.
  • Elimină greselile din comandă.
  • Obține o imagine de ansamblu asupra întregii tale afaceri.
Raportare Lant de Restaurant-1
Profil Clienti-1

Profil Clienți

Acum îți vei cunoaște clienții prin crearea de profile care să te informeze cât de des vin și produsele lor preferate din meniu. Personalul va fi în măsură să ofere servicii de calitate și va oferi clienților o experiență de neuitat.

  • Adăugă carduri de discount în contul lor.
  • Atribuie comenzi în fișa clientului.
  • Urmărește vizitele clienților și istoricul plăților, precum și produsele preferate.
  • Consultă ultima rezervare făcută de un client.
  • Alocați-le masa și comanda preferată.

Promoții

Salvează timp și adaugă promoțiile direct în myPOS|Hospitality. La momentul indicat, prețurile vor scădea și vor reveni la versiunea originală după terminare. Sistemul face totul pentru tine.

  • Configurează un timp de promovare.
  • Introdu noile informații despre prețuri.
  • Lasă sistemul să oprească promovarea
Promotii-2
Rapoarte Angajati-1

Rapoarte Angajați

Află cât muncește personalul tău prin urmărirea rapoartelor pe fiecare angajat și asigură-te că știi când intră și ies din tură. Programează personalul în funcție de orele de vârf pentru a le pune la dispoziție un număr adecvat de tablete pentru marcaj.

  • Identifică ospătarii cei mai buni.
  • Cunoaște exact numărul de mese servite.
  • Observă ce vinde personalul tău.
  • Monitorizează orele de lucru.

Rapoarte pe mobil

Accesează rapoartele în timp real pe orice dispozitiv, indiferent dacă ești în restaurant, acasă sau în străinătate. myPOS|Hospitality este bazat pe tehnologia Cloud-Hybrid, accesând rapoarte fiabile și coerente, indiferent de dispozitivul pe care îl utilizezi.

  • Datele tale nu sunt dependente de hardware.
  • Întotdeauna ști cum funcționează afacerea ta.
  • Asigură-te că datele tale sunt securizate în Cloud.
Rapoarte pe mobil - 2
Suport-1

Suport Oricând, Oriunde

Nu ai o muncă de la 9 la 17. Nici noi. Sună-ne, trimite un sms sau un e-mail dimineața sau seara și un coleg va fi aici pentru tine.

  • Suport 24/7.
  • Help Center.
  • Filmulețe de prezentare.
Demo Gratuit