Restaurant POS

Funcționalități

Meniul și Planul de Mese sunt la îndemâna ta.

Setarea meselor este mai ușoară ca niciodată, crearea meselor sau deplasarea acestora realizându-se prin drag-and-drop. Crează și editează meniul online în câteva minute, cu o interfață intuitivă.
  • Actualizează meniul de oriunde, de pe orice dispozitiv.
  • Ține ospătarii informați cu detalii despre feluri de mâncare, inclusiv alergeni sau produse recomandate.
  • Indicatori de culoare pentru a arăta dacă o masă este liberă, ocupată sau gata să plătească.
  • Adaugă sau elimină mese și zone de servit dintr-un click.
  • Personaliza-ți spațiul pentru servire, scaune și decor pentru a reprezenta cât mai bine afacerea ta.
Functionalitati_alt2
Functionalitati_Tipuri_Marcaj

Toate tipurile de marcaj

Fie că alegi să faci doar servire la masă sau ai toate tipurile de servire într-o singură locație, acum ai la îndemână o soluție de calitate pentru alocarea de roluri pentru fiecare departament – casieri, ospătari, bucătari, manageri, etc.

Manager

  • Acces la un click distanță asupra întregii activități în timp real.
  • Închiderile zilnice se fac cu ușurință.
  • Obține informații de pe orice dispozitiv mobil sau calculator.

Ospătar

  • Preferințe de produse favorite.
  • Trimite comanda la bar/bucătărie în timp real.
  • Facturare flexibilă, acceptă orice metodă de plată / format.
  • Urmărește starea pentru fiecare fel de mâncare și pe fiecare masă.

Bucătar

  • Acces la disponibilitatea produselor din meniu.
  • Avertizare personal de servire - comanda e gata! - în timp real.
  • Display bucătărie* (în progres).
  • Managementul stocurilor* (în progres).

Casier

  • Funcții Casierie.
  • Ușurință în gestionarea fluxului de numerar și a încasărilor totale.
  • Moduri de plată flexibile, acceptă orice metodă de plată / format.

Comenzi si Plăți

myPOS | Hospitality oferă deasemenea posibilitatea de a lua comenzi direct la masă, astfel încât să poți îmbunătăți calitatea serviciilor oferite clienților.

  • Comenzile de la masă sunt trimise direct la bucătărie sau la bar.
  • Nu este necesar ca ospătarul să aștepte un terminal liber.
  • Elimină greșelile din comandă.
  • Reduce timpul de așteptare al clienților pentru a comanda.
  • Imparte sau Combină comenzile în funcție de cerințele clienților.
  • Oferă multiple moduri de plată.
  • Trimite notele de plată și facturile pe sms/mail
Functionalitati_Comenzi_si_plati1
Fidelizare_Clienti2

Fidelizare Clienți

Chiar dacă iți dorești o imagine de ansamblu sau dacă preferi analiza datelor la un nivel detaliat, motorul de raportare oferă tipul de defalcare de care ai nevoie, instantaneu. myPOS | Hospitality este bazat pe o tehnologie Hybrid-Cloud, extrage rapoarte fiabile și exacte, indiferent de dispozitivul pe care îl utilizezi.

  • Obține o viziune clară asupra performanței personalului.
  • Administrează mai multe locații cu un singur cont.
  • Planificare pentru perioade de vârf.
  • Generează rapoartele de închidere zi.
  • Creează oferte și promoții
  • Vizualizare in timp real al incasarilor

Modul Backup

Ai rămas fără internet? Nu transpira. myPOS funcționează atat online cât și offline – nu se oprește niciodată!

  • LiteServer este intotdeauna operational, asa ca tranzactiile continua ca de obicei.
  • Odata ce conexiunea la internet este restabilita, datele sunt sincronizate automat.
  • Functioneaza online si offline
Functionalitati_Modul_Backup1
Functionalitati_Permisiuni_Utilizatori1

Permisiuni Utilizatori

Preia inițiativa asupra afacerii tale și stabilește modul și drepturile fiecărui utilizator

  • Creează conturi individuale pentru fiecare utilizator.
  • Stabilește restrictii în funcție de rolul și responsabilitățile fiecărui angajat.
  • Asigurî-te că oamenii potriviți au acces la ceea ce au nevoie.

Acces Date

Chiar dacă iți dorești o imagine de ansamblu sau dacă preferi analiza datelor la un nivel detaliat, motorul de raportare oferă tipul de defalcare de care ai nevoie, instantaneu. myPOS|Hospitality este bazat pe o tehnologie Hybrid-Cloud, extrage rapoarte fiabile și exacte, indiferent de dispozitivul pe care îl utilizezi.

  • Obține o viziune clară asupra performanței personalului.
  • Administrează mai multe locații cu un singur cont.
  • Planificare pentru perioade de vârf.
  • Generați rapoartele de închidere zi.
  • Creează oferte și promoții
  • Vizualizare în timp real al încasărilor
Img_Funct_Acces
Imag_alt_6_1

eMeniu

Lasă clienții să-și plaseze singuri comenzile chiar de la masa lor sau de la un terminal. Procesați comenzile într-un timp record, reduceți șansele de erori și asigurați-vă că personalul se poate concentra în a presta servicii de calitate către clienții tăi.

  • Pentru toate restaurantele care doresc servire rapida.
  • Reduceti timpul de asteptare la jumatate.
  • Preveniti erorile de comunicare si erorile din comenzi.
  • Oferiti un mediu interactiv.
  • Clientii comanda mai repede si mai mult.
Demo Gratuit