Ce întrebări trebuiesc puse atunci când achiziționezi un sistem POS? 3
26th ianuarie 2018

Cauti un nou software pentru restaurant?
Poate fi o experienta stresanta pentru orice proprietar de afacere. Cauti on-line, vorbesti cu alti proprietari de restaurante, te uiti la comentarii, suni la firme de profil, in tot acest timp faci comparatii cu informatiile gasite. Recent, am pus patru intrebari la care sa va ganditi atunci cand achizitionati un nou sistem POS pentru alimentatie publica.

Am prezentat urmatoarele puncte pe care NU ar trebui sa le treci cu vederea atunci cand achizitionezi un nou punct de vânzare:

1. Cum se ocupa POS-ul atat pentru tranzactiile din restaurant cat si pentru tranzactiile din Delivery/Take-Away?
2. Scolarizare personal ulterior implementarii si serviciile de suport?
3. Calitatea rapoartelor și a datelor disponibile pentru managerii locatiei?
4. Este posibil sa efectuez oferte si promotii pentru produsele din meniu?

 

Cele 4 puncte sunt extrem de importante si ar trebui sa joace un rol important (de decizie de fapt) in decizia ta. In aceasta saptamana, vom incheia lista cu inca trei puncte cruciale pentru a gasi sistemul ideal pentru afacerea ta.

1. Cum gestioneaza sistemul POS stocurile de marfa?

solutii-pos-hospitality-raportare

Stocurile sunt painea si cutitul in locatia ta. Studiile au aratat ca, comerciantii pot pierde pana la 14% dintre clienti datorita produselor care sunt out-of-stock (acei clienti care nu primesc ceea ce cauta nu sunt susceptibili de a reveni). Un POS bun te ajuta sa iti pastrezi o magazie bine aprovizionata cu produse proaspete; aceasta te ajuta sa automatizezi si consolidezi managementul stocurilor.

In cazul in care stocul a fost configurat corect in aplicatia de gestiune, personalul tau ar trebui sa fie in masura sa gaseasca cantitati actualizate de stoc, la cererea clientilor. Proprietarul sau administratorul ar trebui sa poata sa prezinte un raport privind nivelurile stocurilor din orice perioada de timp.

Ce sa cauti:
– Sa poti observa in orice moment nivelul stocurilor.
– Raportare privind cele mai bine vandute produse, pe orice perioada de timp.
– Automatizarea achizitiilor atunci cand stocul este scazut pe anumite materii prime.
– Informatii usor de urmarit

 

2. Cum poti spori satisfactia clientilor tai?

bg-solutii-pos-hospitality

Peste 40% dintre comercianti din ziua de azi implementeaza tablete in restaurantele lor pentru a oferi rapiditate la servire si sa ofere o experienta placuta clientilor. Pune la dispozitie personalului dispozitive Android (tablete sau telefoane), le dai informatiile de care au nevoie pentru a servi mai bine clientii. De la a avea acces rapid pana la istoricul de tranzactii, contacte personalizate pentru fiecare client, pentru a fi capabil de a aduce produsele recomandate pentru fiecare client. Sistemul ideal te ajuta sa creezi o experienta personalizata si sa construiesti loialitatea fata de brand in locatia ta.

Ce sa cauti:
– Suport pentru telefoane si tablete pentru a incuraja interactiunea cu clientii.
– Observare rapida a produselor care nu sunt in stoc.
– Caracteristici cheie (up-selling/cross-selling) sugestii pentru produse conexe.
– Baza de date pentru clienti- cu monitorizare a achizitiilor anterioare cu produsele preferate.
– Caracteristici pentru pastrarea notelor speciale per client, cum ar fi factorii alergeni.

 

3. Poate fi POS-ul mobil?

bg-solutii-pos-hospitality-slide

Oamenii pretuiesc timpul lor si nu doresc sa simta ca este irosit. Clientul tipic va pleca din restaurantul tau fara sa serveasca nimic după ce a asteptat timp de 8 minute, la masa. Un bun sistem POS ofera clientilor viteza si confort si ar trebui sa fie in masura sa fie cu tine la masa. In zilele noastre, sa pastrezi linii scurte de timp este la moda. Personalul ar trebui sa poată emite notele de plata catre clienti de oriunde din locatia ta. Nu numai ca va aduce informatii despre produse direct la masa, dar va adauga o nota personala la interactiunea cu clientul, ajutand personalul sa foloseasca puterea POS-ului in avantajul lor.

Ce sa cauti:
– Capacitatea de a inchide comenzi de pe dispozitive Android, cum ar fi tablete si telefoane.
– Suport wireless pentru locatii temporare, cum ar fi targuri de strada sau evenimente speciale.
– Acces facil la informatii pentru personal, inclusiv disponibilitatea ofertelor si promotiilor

 

Un sistem POS mobil, care te ajuta sa gestionezi inventarul si ajuta personalul sa obtina informatiile rapid de oriunde s-ar putea sa fie in locatia ta, este cheia pentru a crea o experienta placuta si fara probleme pentru clientii tai.

Clientii nu au timp sa astepte la masa pentru ca ospatarii sa isi faca timp pentru ei.
Cu tehnologia potrivita, un restaurant mic poate avea un impact mare, doar trebuie sa se gandeasca cu atentie la ce POS sa aleaga pentru a veni in sprijinul lui. Cele mai bune sisteme POS actioneaza ca instrumente de management al afacerii; ne fac viața mai usoara printr-un inventar simplificat, folosesc dispozitive mobile pentru a elimina timpii morti, reusesc cresterea vanzarilor, ofera analiza pentru a lua decizii mai inteligente, iti permit sa creezi campanii de marketing directionate.

 

Aceste puncte parcurse impreuna, te vor ajuta sa gasesti un sistem pe care sa te bazezi pentru un succes asigurat!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Demo Gratuit